Veliko nezadovoljstvo
Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Navedeno u sljedecem polju.
Tekst Kvaliteta popravka: Auto (Škoda Octavia (crna, 2024., ZG6292KM), presla skoro 16 000 u navedenom trenutku) sam dovela na servis 17.7. nakon što me “ostavio” na autoputu. Vucna sluzba me vratila zajedno s autom u Zagreb te je bio prisutan velik strah ne znajuci sto mi se moze dogoditi s takvim autom. Apsolutno svaka lampica osim one za ulje i motor su se upalile. 18.7. sam primila poziv da mogu preuzeti automobil. Kada sam dosla po njega, receno mi je da je u pitanju softverski problem koji je ujedno i tvornicki problem te da su problem nasli i rijesili, a da ce se tvornici poslati dopis.
31.7. sam ponovno isla na autoput da bi me automobil skoro na istom mjestu ponovno “ostavio”, a jedina je razlika sto se ovaj put i lampica motora upalila te je pisalo: Greška - pogonski sustav. Palio se ponovno: Line Assist, Front Assist, kontrola guma, el. parkirna kocnica, ABS, proklizavanje, itd.
Nakon sto sam nazvala servis i dobila ih na liniji tek iz 73. pokusaja, receno mi je: Stanite negdje sa strane do jutra pa onda otidite u prvi servis.
1.8. sam otisla u drugi ovlasteni servis, tocnije u Mostar (kada sam nakon 10h putovanja dosla) gdje su mi pokazali u sustavu da za moj auto “Nema rezultata”, odnosno, nista na autu nije rijeseno, samo su pobrisane greske, i NIKAKAV dopis nije poslan tvornici za koji se reklo da ce biti poslan.
4.8. sam pokusala s 13 poziva dobiti servis Stasni, nitko se ne javlja, cak su mi u 3 poziva samo odbili poziv (ne, nije bilo zauzeto vec odbijeno).
Vrlo neprofesionalno, neljubazno i nekorektno.
Auto glasi na mog oca, Viktor Kožul, koji je 100%-tni ratni vojni invalid te sam u oba slucaja voznje isla po njega dok je bio na rehabilitaciji.
Vise nikada necemo dovesti auto u vasu poslovnicu na servis, a ozbiljno razmisljamo o dodatnim postupcima.
Čistoća vozila: Ne treba