Odličan salon i osoblje sa začuđujuće lošom reakcijom servisa na reklamaciju po xy put, gdje se po pitanju problema nikada ništa ne napravi te vozilo vrati u istom stanju
ŠKODA SERVIS QZ: Prijedlozi za poboljšanje: Inače odlično osoblje, servisni savjetnici, godinama servisiram auto isključivo u Porsche Inter Autu. Ali za ne povjerovati je da istu reklamaciju četiri puta navodim, naruče se dijelovi i ne bude ništa bolje, ili u zadnjem slučaju još gore?! Volio bih vidjeti majstora koji je to radio, da sjednemo prije i poslije i da me pogleda u oči pa kaže da je popravio/otklonio kvar. Nije u redu da si takav profesionalni servis o kojem inače mogu reći samo pohvale, dopusti takav gaf, kao da se radi o najgorim amaterima. Još samo čekam obrazloženje servisera da ne slušam glazbu u automobilu od 40+ tisuća eura.
Kvaliteta popravka: Po četvrti put dolazim u servis radi istog neriješenog problema... Kod slušanja muzike, već na 50-60% glasnoće, equilizer sve na 0, bas na -1, prednja vrata se tresu kao da će se raspasti. Da nisam imao Škodu Octaviu, Superba III i sada još 2 Kodiaqa redizajn 2021 i 2022, te niti na jednom nema ništa slično, ne bih ništa rekao. Prvo sam reklamirao na prošlom servisu, prošle godine. Rekli su da je to normalno. Ove godine prilikom dogovora za servis sam odmah naveo da ovo treba napraviti unaprijed. Na servisu nisu napravili. Auto ostaje u servisu još jedan. Kažu da treba mijenjati unutarnje plastike vrata. Na USB snimam pjesme na kojima je problem lako uočljiv i serviser kima glavom da razumije. Ostavljam usb da provjere kada naprave što su naumili. Danas kupim auto, servisni savjetnik govori da je sve u redu, napravljeno, sjedam u auto i krećem doma... Novo iznenađenje! Sada se čuje još duplo jače, takvih vibracija nije bilo prije niti u Zastavama... Ne razumijem da četvrti put reklamiram jednu te istu stvar te da se nitko nakon obavljenog "posla" ne udostoji provjeriti da li je uistinu i napravio posao radi kojeg je automobil zaprimljen na servis. Ne razumijem. Da ekran u autu ne radi, znači neispravan je, reklamacija je. Da muzika ne radi, pojačalo je neispravno, reklamacija je. Ako cijeli auto zvoni unutra, a ostale 3 Škode u kući, s time da je jedna isti model, apsolutno ništa, znači da nešto nije u redu. Po četvrti put klijenta zvati, koji mora odvojiti vrijeme od posla da dođe s autom, vrati se po auto, a da ništa nije napravljeno, moram priznati da nikako nije u redu.
Općenito zadovoljstvo partnerom (verificirane ocjene): Po četvrti put dolazim u servis radi istog neriješenog problema... Kod slušanja muzike, već na 50-60% glasnoće, equilizer sve na 0, bas na -1. Da nisam imao Škodu Octaviu, Superba III i sada još 2 Kodiaqa redizajn 2021 i 2022, te niti na jednom nema ništa slično, ne bih ništa rekao. Prvo sam reklamirao na prošlom servisu, prošle godine. Rekli su da je to normalno. Ove godine prilikom dogovora za servis sam odmah naveo da ovo treba napraviti unaprijed. Na servisu nisu napravili. Auto ostaje u servisu još jedan. Kažu da treba mijenjati unutarnje plastike vrata. Na USB snimam pjesme na kojima je problem lako uočljiv i serviser kima glavom da razumije. Ostavljam usb da provjere kada naprave što su naumili. Danas kupim auto, servisni savjetnik govori da je sve u redu, napravljeno, sjedam u auto i krećem doma... Novo iznenađenje! Sada se čuje još duplo jače, takvih vibracija nije bilo prije niti u Zastavama... Ne razumijem da četvrti put reklamiram jednu te istu stvar te da se nitko nakon obavljenog "posla" ne udostoji provjeriti da li je uistinu i napravio posao radi kojeg je automobil zaprimljen na servis. Ne razumijem. Da ekran u autu ne radi, znači neispravan je, reklamacija je. Da muzika ne radi, pojačalo je neispravno, reklamacija je. Ako cijeli auto zvoni unutra, a ostale 3 Škode u kući, s time da je jedna isti model, apsolutno ništa, znači da nešto nije u redu. Po četvrti put klijenta zvati, koji mora odvojiti vrijeme od posla da dođe s autom, vrati se po auto, a da ništa nije napravljeno, moram priznati da nikako nije u redu.