Home
DE|EN

Natrag

Porsche Zagreb Jankomir

Porsche Zagreb Jankomir

4.6

91%

1720 Ocjene

Velimira Škorpika 23

10090 Zagreb


Volkswagen

Prodaja

Servis

Audi

Prodaja

Servis

SEAT

Prodaja

Servis

ŠKODA

Servis

Volkswagen Gospodarska vozila

Prodaja

Servis

CUPRA

Prodaja

Das WeltAuto

Das WeltAuto

Ocjene

5 zvjezdica

 

(1381)

4 zvjezdice

 

(149)

3 zvjezdice

 

(61)

2 zvjezdice

 

(44)

1 zvjezdica

 

(85)

Zadovoljstvo

4.31

Briga o kupcu

4.49

Organizacija

4.45

Stručnost

4.70

Zadovoljstvo vozilom

4.47

Financiranje

4.92

Ostali pokazatelji

5
Volkswagen

Pohvale vašem servisu

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Stručni i vrlo ljubazni djelatnici. Posebna pohvala za Vasu kolegicu, servisnu savjetnicu Marijanu Špoljarić. Strucna, ljubazna i vrlo strpljiva.

Reparatur Karosserie/Lack

PREDRAG V.
6/12/2025
5
ŠKODA

Brz, pouzdan i provjeren servis

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Brzina, jednostavnost i kvaliteta pristupa osoblja

Service

FILIP V.
6/12/2025
5
Audi

Super

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): jako ljubazan prodajni savjetnik koji mi je detaljno sve objasnio i prilagodio se mojim zahtjevima

Service

IVA V.
6/12/2025
5
Audi

Brzo, kvalitetno i profesionalno

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Odlično, od komunikacije, spremnosti i profesionalnosti. Uostalom, vozilo je takvo da ga ne mogu održavati nigdje drugdje osim u ovlaštenom servisu.

Service

Reparatur

Tvrtka V.
6/12/2025
5
SEAT

Vrlo dobro

Uglavnom sam zadovoljan....

Service

HRVOJE P.
6/12/2025
5
Volkswagen

Jako sam zadovoljan uslugama:)

Ljubazni, profesionalni i brzi.

Software-Update/-Upgrade

KSENIJA P.
6/12/2025
3
Audi

Postprodajni zavoji kod zamjene xenon fara

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): 5 dolazaka radi jedne zamjene xenon fara. Tekst Briga o kupcu: Odnos je ok ali ne riješava moj problem. Tekst Organizacija: 4 tjedna za rjesavanje problema. Od prvog kontakta 5.5 do rješavanja 4 6.2025. Vidljivi veliki procesni nedostaci u Audi servisnoj liniji. Servisni savjetnici nemaju uvida u rezervne dijelove i korisnike upućuju da sami isto rjesavaju sa deskom rez dijelova. 5 dolazaka u servis radi zamjene xenon fara. Nedopustivo.

Service

DRAŽEN S.
6/11/2025
5
Volkswagen

polo 1.2

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Na odnosu vaših uposlenika prema klijentima , rokovima i kvalitetom izvedenih poslova.

Reparatur Karosserie/Lack

Tvrtka P.
6/11/2025
5
Volkswagen

Top-5

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Komunikacija, ljubaznost, brzina....

Fahrzeugkauf

MARINKO P.
6/11/2025
3
Audi

Dobar servis ako ne tražite više od redovnog

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Naučili ste kupca da po mogućnosti ništa ne pita, i da bude sretan što ste ga primili. Tekst Briga o kupcu: Šablonski pristup. Kod svih djelatnika do sada, ne samo na zadnjem servisu. Uporno se želi odraditi servis po intervalu ili servisnom paketu, a ne po potrbi. Naveo sam da ne radi automatska klima po načinu kako bi trebala. Izvršila se nadopuna klime plinom. Na računu mi piše da se javim ako bude promjena na gore. Dezinfekcija klime? niti ponuđeno, niti predloženo. Račun na R1 iskazani krivi podatci. Odgovor je pišite da isprave, sad smo već ispritali. Tekst Organizacija: Prilikom narudžbe putem interneta, tražio sam razgovor s majstorom i pregled vozila. Kod dolaska na servis, ...lijepa priča...i ... sve će biti preneseno. Moji zahtjevi se uporno upisuju u šablone, a pravi problem se ne sluša. Nisam bogat, slavan ni arogantan, samo sam želio iznjeti problem kojeg imam s autom, i pri tome dobiti prikladan odgovor, ako ne i rješenje. Na kraju krajeva, od poduzeća vašeg imena, to bi se i trebalo očekivati. Gužva u servisu, za vas ne bi trebao biti izgovor. Ako se servis čeka oko 2 tjedna, mislim da u tom periodu imate dovoljno vremena, pa makar, i za telefonski razgovor oko iznošenja moje strane. Ono što još osim navedenog smatram potrebnim, je plan održavanja za sljedeći servis. Ne može sve biti prema potrebi. I na kraju, ne vidim razlog da na motor ne stavite etiketu sa gradacijom ulja. Rečeno mi je da vi to ne radite, jer je knjiga u digitalnom obliku. Samo ne znam kako bih ja do nje došao, kad moram dolijati ulje u motor.

Reparatur

Tvrtka R.
6/11/2025
5
Volkswagen

Ocjena ukupne usluge pri kupnji vozila Tiguan 1,5 eTSI

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Ukupni dojam, postupanje sa strankom, rješavanje nekih problema zbog duge isporuke a koji nisu nastali krivnjom trgovca itd. Jasno prezentirane cijene, opreme vozila i dodatnih opcija , mogućnosti financiranja itd.

Fahrzeugkauf

ZLATAN D.
6/11/2025
5
CUPRA

Vrlo profesionalan servis, duže vrijeme čekanja na termin popravka

Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Kvalitetno i na vrijeme odrađen popravak. Oprana unutrašnjost auta je super dodana vrijednost

Reparatur Karosserie/Lack

Tvrtka G.
6/11/2025