Ne idite u Carmoto Rijeka
Tekst Kvaliteta popravka: Kada sam platio za uslugu servisa i krenuo preuzeti vozilo, na upravljaču i sjedištu je bila zaštitna folija... Mulci u radionici se svađaju i deru, ali ne uklanjaju foliju po dovršenom servisu.
OKAY, nije greda, skinuo sam i odložio u kontejner.
Kad sam pokrenuo vozilo, provjerio sam info o vremenu i km za slijedeći servis, ali je za oba podatka moguće vidjeti samo crtice (vidi priloženu sliku).
Vratio sam se na recepciju servisa i pitao zašto ne vidim podatke o slijedećem servisu. Odgovoreno mi je da će se to uskoro, nakon nekoliko km pojaviti na displayu. Nije se pojavilo ni nakon 200 km.
Nije moj auto Lamborghini od 100.000 € ali mislim da to nije način kako se odrađuje servis. Auto (električni) sam predao prije 10, a preuzeo u 15,30. Još mi Franko govori (kad sam ga upitao kada bi mogao biti gotov servis...): "Pa gospodine, nećemo ga mi uzeti u rad odmah, možda oko 13,00." Fina taktika ophođenja, vrhunski psiholog, mogao bi biti pregovarač. Pogledajte si malo reklame i brošure, a onda prošećite kroz vašu radionu i recepciju. To je dan i noć razlika.
Zbog cijene od 240 € i takve ne-usluge, ljudi odlaze kod "Mileta" u konobu, a ne u ovlašteni servis.
Sve najbolje za blagdane i puno novih mušterija j 2026. vam želi nezadovoljna mušterija.
Tekst Briga o kupcu: Naruči te u 10, da ti u facu kaže: Eee, pa nećemo mi vaš auto uzeti odmah, možda tamo negdje oko 13,00!?!?
Tekst Organizacija: Zaštitna folija s upravljača i sjedišta nije uklonjena nakon servisa, km i vrijeme slijedećeg servisa nisu resetirani. Kad to ljubazno kažeš na recepciji, mehaničar viče: to će se samo resetirati. E pa nije.