Redovan servis
Tekst općenito zadovoljstvo (verificirano): Servis je odrađen totalno bezlično, iako sam rezevirao direktni prijem sve se svelo na pitanje: "Imate li što za prijaviti?". Komunikacija izrazito slaba, uz servis bilo je potrebna zamjena svijećica i kočionih obloga, za što su me kasnije telefonski kontaktirali. Nisu mi nisu znali reći koliki bi mi bio trošak, već su me iznenadili na krajnjem računu. Ništa nije transparentno i svodi se na vjerovanje na riječi. Nekoliko puta su mi objasnili kako je servis upisan u servisnu knjižicu što je valjda glavni cilj servisa.
Tekst ŠKODA SERVIS QZ Prijedlozi za poboljšanje: Potrebno je bolje komunicirati sa klijentima. Razumijem kako nekoga ne zanima, ali postoje i ljudi koje zanima što im je odrađeno na servisu automobila. Ne tražim konstantno nadziranje tijekom izvršavanja servisa, ali barem mogućnost razgovora sa mehaničarem, a ne prenošenje informacija iz druge ruke. U slučaju dodatnih radova smatram kako bi bilo korektno detaljno specifirati što je potrebno zamijeniti, koliko je to hitno, navesti cijenu dijelova i cijenu rada sa pdv-om te na kraju pokazati zamijenjene dijelove. Smatram kako se servis temelji na povjerenju, a teško je imati povjerenje u nekoga tko ne daje uvid u sve informacije.