Loš odnos prema klijentima
Inače ne ostavljam recenzije, ali dobivam već drugi mail s upitom za iskustvo s ovom autokućom.
Za moj automobil, koji je pod garancijom, u autokući Štasni naručen je novi mjenjač, na koji sam čekala gotovo mjesec dana. Nakon toga mi je rečeno da vozilo dovezem na servis te da će popravak trajati od ponedjeljka do petka. Zamjenski automobil mi pritom nisu omogućili, iako sam napomenula da sam u potpunosti ovisna o tom vozilu.
Unatoč tome, u petak me nitko nije kontaktirao kako bi me obavijestio da automobil neće biti gotov u dogovorenom roku. Pred sam kraj radnog vremena bila sam prisiljena sama nazvati, da bih tek tada saznala da vozilo nije gotovo i da ću cijeli vikend ostati bez automobila na koji sam računala. Bez ikakve prethodne obavijesti, bez isprike i bez imalo razumijevanja za situaciju u koju su me doveli.
Pritom mi je rečeno da će me u ponedjeljak ujutro sami kontaktirati i javiti kada će automobil biti gotov. To se nije dogodilo. U ponedjeljak u 14 sati ponovno sam bila prisiljena sama nazvati, da bih dobila odgovor da automobil još uvijek nije gotov i da i dalje ne znaju kada će biti.
Voljela bi napomenuti da se nije radilo o iznenadnom kvaru, već o unaprijed planiranom servisu na koji se čekalo dulje vrijeme, s vremenskim okvirom koji je postavila sama autokuća. Imali su dovoljno vremena organizirati posao i realno komunicirati rokove.
Produženje roka samo po sebi nije problem — to je sastavni dio poslovanja. Problem je potpuna ležernost u nekomunikaciji, nepoštivanje stranke i činjenica da sam, bez ikakve isprike, sama morala zvati i tražiti informacije o vlastitom automobilu, dok sam ostala bez osnovnog prijevoznog sredstva.
Ovakav odnos prema strankama smatram neprofesionalnim i neprihvatljivim, i smatram da bi na tome trebali poraditi.